Wil je een nieuw product of een nieuwe dienst lanceren? Of zoek je naar een sterkere positionering van je merk? Dan is marktonderzoek onmisbaar. Wat wil jouw doelgroep écht? Hoe onderscheid jij je van de concurrentie? Een goed uitgevoerd onderzoek geeft je hier glashelder antwoord op.
Wij pakken dit gestructureerd aan. We starten met grondige deskresearch om jouw markt en speelveld goed te doorgronden. Vervolgens combineren we deze inzichten met kwalitatieve diepte-interviews met (potentiële) klanten, vergelijkbare aanbieders en andere relevante stakeholders. Zo brengen we het complete marktlandschap in beeld.
Op basis van deze inzichten analyseren we waar de kansen liggen, welke risico’s er spelen en hoe jij je onderscheidend kunt positioneren binnen jouw markt.
Wat levert het op?
Voor een laag tarief kreeg ik advies dat me een miljoen aan potentiële omzet oplevert.
We zijn verrast hoe goed ze de markt hebben weten te doorgronden en vertalen naar acties.
Het onderzoek maakte zichtbaar wat we zelf over het hoofd zagen.
Of het nu gaat om scherp inzicht in je doelgroep, het verkennen van groeikansen of het onderbouwen van je strategie — wij helpen je graag verder met onderzoek dat écht wat oplevert. Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking.