Heb je een nieuw idee, concept of businessmodel? Dan is het essentieel om je aannames vroegtijdig te testen. Want pas als je weet wat écht werkt in de praktijk, kun je met vertrouwen bouwen aan groei.
Wij helpen je om jouw businessmodel te valideren. Dat doen we door gestructureerde gesprekken te voeren met (potentiële) klanten, gebruikers en andere belangrijke stakeholders. Samen achterhalen we wat de klantbehoeften zijn, hoe jouw oplossing wordt ontvangen, welke prijs men bereid is te betalen en waar eventuele twijfels of barrières zitten.
Deze praktijkinzichten zetten we om in duidelijke aanbevelingen. Zo weet je welke elementen van je model sterk staan, wat nog aangescherpt moet worden en waar je eventueel moet bijsturen voordat je verder investeert.
Wat levert het op?
Voor een laag tarief kreeg ik advies dat me een miljoen aan potentiële omzet oplevert.
We zijn verrast hoe goed ze de markt hebben weten te doorgronden en vertalen naar acties.
Het onderzoek maakte zichtbaar wat we zelf over het hoofd zagen.
Of het nu gaat om scherp inzicht in je doelgroep, het verkennen van groeikansen of het onderbouwen van je strategie — wij helpen je graag verder met onderzoek dat écht wat oplevert. Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking.